کاسمیرو: بیل باید برای رئال مادرید بازی کند

کاسمیرو: بیل باید برای رئال مادرید بازی کند

سایت رسمی فوتبالی - کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، تایید کرد که گرت بیل از سال 2013 بارها شایستگی های خود را به اثبات رسانده و باید برای این تیم به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، بیل در پیروزی 3 - 1 روز گذشته برابر سلتاویگو در ترکیب رئال مادرید حضور داشته و یک پاس گل نیز ارسال کرد. ستاره ولزی ماه گذشته در آستانه جدایی از این تیم بود و زیدان مدعی شده بود که این اتفاق برای هر دو طرف بهترین گزینه است. این بازیکن به یک تیم چینی لینک شده بود اما انتقالی رخ نداد تا او به حضور  خود در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد. کاسمیرو پس از بازی در حمایت از هم تیمی خود گفت: " بیل در کسب قهرمانی ها به ما کمک کرده است. او در فینال ها گلزنی کرده و همه ما احترام زیادی برای او قائل هستیم. او باید در این تیم بازی کند. بازیکن بزرگی است و برای ما بسیار مهم است. " 

کورتوا نیز صحبت های کاسمیرو را تکرار کرده و تاکید کرد که این بازیکن یکی از اعضای دوست داشتنی تیم به شمار می رود: " همه او را دوست دارند و این که او به میدان برود برای ما بسیار مهم است. ما از حضور بیل در کنار خودمان خوشحال هستیم. " 

بیل روز گذشته پاس گل اول رئال مادرید را ارسال کرده و کریم بنزما توانست با استفاده از این فرصت در دقیقه 12 دروازه سلتاویگو را باز کند. 

1070