نسل جدید خط هافبک رئال مادرید به جای مثلث کروس، مودریچ، کاسمیرو

نسل جدید خط هافبک رئال مادرید به جای مثلث کروس، مودریچ، کاسمیرو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با داشتن تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو یک خط هافبک فوق العاده را داشت و این خط هافبک نقشی کلیدی را در سه قهرمانی پیاپی رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بین سال های 2016 تا 2018 ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی ، حالا یک نسل جدید در خط هافبک رئال مادرید ایجاد شده است و به نظر می رسد که این نسل خط هافبک هم می تواند درخشش های نسل قبل را تکرار کند و عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. در حقیقت بازیکنانی مثل اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا، جود بلینگام و فدریکو والورده توانستند رئال مادرید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسانند. البته تونی کروس هم هنوز در خط هافبک رئال مادرید حضور داشته است اما او در فصل آینده دیگر حضور ندارد و از دنیای فوتبال خداحافظی می کند. لوکا مودریچ هم بیشتر نقش یک هافبک ذخیره را پیدا کرده است.

رئال مادرید کیلیان امباپه را به خدمت گرفته است و با حضور این بازیکن در خط حمله رئال مادرید و حضور ستاره های خط هافبک، یک ترکیب رویایی در انتظار فصل بعد رئال مادرید است و باید دید که آن ها می توانند بار دیگر قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کنند یا خیر.

1470