پیشنهاد جدید رئال مادرید به لوکا مودریچ

پیشنهاد جدید رئال مادرید به لوکا مودریچ

سایت رسمی فوتبالی - مارکا گزارش داده که فلورنتینو پرز، مدیرعامل رئال مادرید، قصد دارد قرارداد جدیدی را به لوکا مودریچ پیشنهاد کند.

این هافبک ۳۲ ساله امروز به تمرینات رئال مادرید بازگشت و انتظار می‌رود مذاکراتی را با مدیران برنابئو نیز انجام دهد.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده مودریچ در هفته‌های اخیر زده شده و گفته می‌شود که این بازیکن کروات به انتقال به سن سیرو بسیار نزدیک است.

پرز در ابتدا اعلام کرد که این بازیکن با قیمتی کمتر از ۷۵۰ میلیون یورو پایتخت اسپانیا را ترک نخواهد کرد اما شایعات حاکی از این است که مودریچ علاقه دارد به سری آ بپیوندد.

مقامات باشگاه اینترمیلان نیز مذاکراتی را با مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام داده‌اند. بازیکنان کروات حال حاضر اینتر شامل مارسلو بروزوویچ، ایوان پریشیچ و سیمه ورسالیکو نیز به باشگاه خود اطلاع داده اند که هم تیمی آنها در تیم ملی کرواسی دوست دارد به این لیگ بپیوندد.

گفته می شود مذاکرات نهایی با پرز امروز انجام می‌شود و مدیر مادرید آماده است که قرار دادی پرمنفعت به مودریچ پیشنهاد کند.

اینتر اعلام کرده که حاضر است قراردادی ۴ ساله با دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو به بازیکن سابق تاتنهام پیشنهاد کند چه بسیار بیشتر از دستمزد حال حاضر سالانه ۶.۵ میلیون یورو این بازیکن در مادرید است.

با این حال مارکا مدعی شده که پرز قرارداد جدیدی را به مودریچ ارائه می‌کند چرا که نمی خواهد پس از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس، یک بازیکن کلیدی دیگر خود را به سری آ منتقل کند.