کاسمیرو: رئال مادرید خوب بازی نمی کند

کاسمیرو: رئال مادرید خوب بازی نمی کند

سایت رسمی فوتبالی - کاسمیرو پذیرفت که رئال مادرید آغاز خوبی در این فصل نداشت و تایید کرد که آنها بازی خوبی از خود به نمایش نمی گذارند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با کسب 14 امتیاز از 27 امتیاز ممکن در رده هفتم لالیگا قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا به عنوان تیم صدرنشین تنها 4 امتیاز از رئال پیش است و اسپانیول و آلاوز در رده دوم و سوم قرار دارند. خبرهای زیادی نیز مبنی بر جدایی جولن لوپتگی در صورت عدم موفقیت در دیدار الکلاسیکو به گوش می رسد. کاسمیرو و هم تیمی هایش شب گذشته با پیروزی 2 - 1 برابر ویکتوریا پلزن در لیگ قهرمانان طلسم 5 بازی بدون پیروزی خود را شکستند. اما این هافبک همچنین از روند تیم ناراحت است. او پس از بازی اظهار داشت: " باید صادق بود، ما خوب بازی نمی کنیم. اما باید به این بازیکنان و مربی اعتماد کرد. ما در روند خوبی نیستیم اما باید تلاش کنیم و بر این شرایط غلبه کنیم. "

کاسمیرو درباره دیدار حساس برابر رقیب دیرینه رئال مادرید، بارسلونا، خوش بین است.او اضافه کرد: " این نتیجه به ما اعتماد به نفس داد. ما می دانیم که در شرایط خوبی نیستیم اما سه امتیاز به دست آوردیم و باید به بارسلونا فکر کنیم. "

1070