عکس؛ جامی دیگر در دستان مثلث برمودای رئال مادرید

عکس؛ جامی دیگر در دستان مثلث برمودای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در فینال سوپرجام اروپا اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از بازی سوپرجام اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو به عنوان خط هافبک رئال مادرید از ابتدای بازی درون ترکیب بودند و بدین ترتیب آنچلوتی یک بار دیگر به مثلث ویژه ای که در خط هافبک رئال مادرید در اختیار دارد اعتماد کرد. کروس، مودریچ و کاسمیرو در این بازی خوب عمل کردند. کاسمیرو پاس گل اول رئال مادرید را داد و یک شوت هم به تیرک دروازه زد.

آنچلوتی در یک تشبیه جالب گفته بود که مثلث کروس، مودریچ و کاسمیرو مثلث برمودای رئال مادرید است چرا که وقتی توپ در اختیار آن ها قرار می گیرد ناپدید می شود و کسی نمی تواند به سادگی توپ را از آن ها پس بگیرد.

اکنون این مثلث برمودا یک جام جدید به همراه رئال مادرید به دست آورده است و این جام سوپرجام اروپای 2022 است. مودریچ، کروس و کاسمیرو در 8 فینال برای رئال مادرید به میدان رفته اند و جالب این که هر 8 فینال را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و رکورد 100 درصد پیروزی را در فینال ها دارند که آن ها را تبدیل به یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ می کند.

1470