تصویری که رئال مادرید از 45 قهرمانی اروپا منتشر کرد

تصویری که رئال مادرید از 45 قهرمانی اروپا منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خنتو اسطوره فقید رئال مادرید تنها بازیکن تاریخ است که شش بار قهرمان اروپا شده است و حالا برخی بازیکنان به خصوص از ترکیب کنونی رئال مادرید شانس برابری با او را دارند.

به گزارش فوتبالی، 9 بازیکن رئال مادرید شنبه شب مقابل لیورپول به رکورد پنج قهرمانی اروپا رسیدند. وینیسیوس و کورتوا دو ستاره فینال برای اولین بار قهرمان اروپا شدند اما بخشی از بازیکنان رئال که از سال 2014 تا کنون هستند، 5 قهرمانی اروپا دارند.

رئال مادرید در صفحه توییترش تصویری از 9 بازیکنی که پنج لیگ قهرمانان اروپا را برده اند، منتشر کرد و نوشت:" 45 چمپیونزلیگ." در حقیقت کاسمیرو، کروس، مارسلو،ناچو، بیل، ایسکو، بنزما، مودریچ و کارواخال این دسته 9 نفره را تشکیل می دهند. از این جمع، مارسلو، ایسکو و بیل از رئال مادرید جدا شدند و البته تونی کروس یکی از جامهایش را در خارج از رئال مادرید یعنی در بایرن مونیخ کسب کرده بود.

در  تاریخ فوتبال فقط دی استفانو، ساراگا، مارکوس آلونسو، لسمس، ریال و خوانیتو آلونسو از دوره طلایی رئال مادرید، کریستیانو رونالدو اسطوره فوتبال پرتغال و الساندرو کاستاکورتا و پائولو مالدینی دو اسطوره میلان تجربه کسب پنج قهرمانی اروپا را دارند. رونالدو فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و به همین خاطر رئالی ها می توانند به تاریخ بپیوندند و با رکورد پاکو خنتو برابری کنند.

4125