خداحافظی احساسی مودریچ و کروس با کاسمیرو

خداحافظی احساسی مودریچ و کروس با کاسمیرو

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ و تونی کروس دو ستاره رئال مادرید با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی با کاسمیرو خداحافظی کردند. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش وبسایت منچستریونایتد به صورت رسمی، خبر توافق با رئال مادرید را بر سر کاسمیرو اعلام کرد و حالا فقط جزییات پایانی قرارداد و همچنین تست‌های پزشکی باقی مانده است. این ستاره برزیلی در لوس بلانکوس در کنار مودریچ و کروس یک مثلث رویایی در کنار یک هم تشکیل داده بودند، اما حالا با پیوستن کاسمیرو به یونایتد، این مثلث نیز به پایان خط رسید. 

تونی کروس با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی نوشت: "کاسمیرو عزیز، با تو امکان نداشت در هر شرایطی عرق نکنی. تو حتی در حمام ترکی هم اجازه نمی‌دادی ما استراحت کنیم. تو فقط در هنگام دراز و نشست به ما اجازه می‌دادی که دراز بکشیم. دلم برایت تنگ خواهد شد. به عنوان یک ورزشکار نمونه، یک بازیکن حرفه‌ای، یک جنگجو که چند بار مرا نجات داد، اما بالاتر از همه، یک انسان خوب دلتنگ تو خواهم شد. ما کنار هم تاریخ‌سازی کردیم. عجب دوران تاریخی داشتیم. حالا سرنوشت ما را از یک دیگر جدا کرد، اما مطمئنم که هنوز دوست باقی خواهیم داد. برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."

بعد از کروس نوبت به مودریچ رسید که با کاسمیرو خداحافظی کند.

"کاسمیرو عزیز، من هنوز بازی اولت در لباس رئال مادرید را به خاطر دارم. چه قدر مضطرب بودی. ازت خواستم که آرام باشی و حالا به آن فکر می‌کنم و می‌بینم شرایط خیلی عوض شده است. به خیلی چیزها رسیدی. آن فصل، اولین فصل حضور من در رئال مادرید نیز بود و هیچ کدام نمی‌توانستیم تصور کنیم که تا چه اندازه به موفقیت می‌رسیم. تو به یک رهبر واقعی تبدیل شدی. تو یکی از هم تیمی‌های ما بودی و یک مادریدیسمو واقعی. همیشه تو را به یاد خواهیم آورد. در کنار هم زیاد برنده شدیم، اما خاطراتی را پیش خودم نگه می‌دارم که کمتر کسی دیده باشد. در تمرینات والدبباس، خیلی می‌خندیدیم و تو با شوخ طبعی‌ات، باعث آرام شدن فضای تیم می‌شدی. تو بهترین بادیگارد دنیا بودی. دلم برایت تنگ خواهد شد، اما برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."

4416