تحت تاثیر قرار گرفتن آنچلوتی از روند پیشرفت ستاره برزیلی

تحت تاثیر قرار گرفتن آنچلوتی از روند پیشرفت ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از عملکرد اندریک ستاره 18 ساله برزیلی در تمرینات بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هفته آینده باید در سوپر کاپ یوفا به مصاف آتالانتا در شهر ورشو برود. وقتی از سرمربی ایتالیایی راجع به عملکرد اندریک برزیلی سوال پرسیده شد، او در جواب گفت: "من از کار کردن با آن ها لذت می برم، چون آن ها خیلی سریع یاد می گیرند و اشتیاق زیادی برای این کار دارند. آن ها توجه زیادی به پیشنهادها و دستورالعمل ها می کنند. آن ها فقط می خواهند رشد کنند و یاد بگیرند."

سرمربی سابق بایرن مونیخ و پی اس جی در ادامه افزود: "خیلی خنده دار است که دیگر بازیکنانی مثل وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس، ادواردو کاماوینگا و حود بلینگام را دیگر بازیکن جوان خطاب نمی کنید. ما حالا یک تیم جوان با آینده بسیار درخشانی داریم. البته همه چیز به آن ها بستگی دارد که چگونه در محیط باشگاه کنار هم کار کنند و با هم ارتباط داشته باشند، چون در پایان، برنده همیشه تیم است، نه بازیکن."

رئال مادرید در فصل 2023-24 تحت نظر کارلو آنچلوتی موفق شد دست به کارهای بسیار بزرگی بزند و علیرغم نداشتن یک مهاجم نوک تخصصی به جز خوسلو، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شدند.

4416