واکنش کارلو آنچلوتی به پیروزی رئال مادرید در برابر اینتر

واکنش کارلو آنچلوتی به پیروزی رئال مادرید در برابر اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار ایتالیایی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل اینتر رضایت دارد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب دو تیم اینتر و رئال مادرید از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و در پایان رئال مادرید موفق شد با گل رودریگو به پیروزی رسید. در این دیدار تیبو کورتوا گلر بلژیکی رئال مادرید نمایش بسیار درخشانی در درون دروازه داشت و توانست تا پایان بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. 

به نقل از سایت مارکا، آنچلوتی پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "بازی را دوست داشتم، زیرا رنج کشیدیم و همین باعث شد تا رفته رفته بهتر شویم. این که بدانیم چگونه رنج بکشیم را دوست دارم. این تیم نشان داد که تا چه حد شخصیت دارد و قادر به فداکاری است. پیروزی خیلی مهمی بود. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول عمل کردیم. به خاطر کورتوا، گلی در نیمه اول دریافت نکردیم."

آنچلوتی در ادامه درباره تعویض طلایی‌اش، رودریگو گفت: "به این که او را در نیمه دوم به زمین بیاورم، خیلی فکر کردم، اما اینتر میانه میدان را خیلی خوب بسته بود. می‌خواستم از جناحین بازی را باز کنم و به همین دلیل، رودریگو را روانه میدان کردم. این بازی را به خاطر بازیکنان و سپس تعویض‌ها پیروز شدیم."

4416