تمجید ستاره رئال مادرید از کارلو آنچلوتی

تمجید ستاره رئال مادرید از کارلو آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - بی شک کارلو آنچلوتی به عنوان یکی از موفق ترین مربیان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، اما دستورات تاکتیکی او در چند سال اخیر توسط کارشناسان زیر سوال برده شده است. تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید معتقد است که باید به این سرمربی ایتالیایی احترام بیشتری گذاشته شود. 

به گزارش فوتبالی، بعد از سپری کردن فصلی بدون جام با زیدان، سکان هدایت رئال مادرید به کارلو آنچلوتی سپرده شد و سرمربی سابق تیم‌های میلان و پاریسن ژرمن توانست لوس بلانکوس را به قهرمانی لالیگا و فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند. 

به نقل از مارکا، تونی کروس درباره انتقاداتی که از کارلتو می‌شود، گفت: "فکر نمی‌کنم عدالت درباره آنچلوتی و یوپ هاینکس اجرا شده باشد. به نظر مردم آن‌ها هیچی از تاکتیک‌های فوتبال نمی‌دانند. آن‌ها شاید راه‌های ساده‌تری برای فوتبال بازی کردن در ذهن داشته باشند، اما راجع به خواسته‌هایش محکم و بسیار دقیق هستند."

"فینال لیگ قهرمانان؟ در چنین بازی شما همه چیزتان را می‌دهید تا قهرمان شوید. حالا ما به فینال رسیده‌ایم و می‌خواهیم آن‌ را فتح کنیم. فکر می‌کنم که لیورپول در این فصل بسیار قوی‌تر از لیورپول 2018 است. بازی 50-50 است و شما نمی‌توانید برنده را از الان حدس بزنید."                                                                                                                        

4416