نتایج خوب و بد رئال مادرید آنچلوتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

نتایج خوب و بد رئال مادرید آنچلوتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید از ساعت 23:30 به وقت ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می رود و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای به دست خواهد آورد.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری نیست که رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی قرار است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود چرا که مادریدی ها در فصل 2013/14 و 2014/15 هم با هدایت کارلو آنچلوتی به مصاف رقبای خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفته بودند.

رئال مادرید با کارلو آنچلوتی هم در فصل 2013/14 و هم در فصل 2014/15 توانست از این مرحله عبور کند و به مرحله نیمه نهایی برسد. مادریدی ها در فصل 2013/14 به مصاف دورتموند رفتند که در بازی رفت توانستند نتیجه خوبی بگیرند و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند اما در بازی برگشت این اتفاق برای رئال مادرید رخ نداد و آن ها با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند و تا آستانه حذف شدن رفتند و بدین ترتیب نتیجه بدی گرفتند.

در فصل 2014/15، رئال مادرید با هدایت کارلتو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در بازی رفت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در بازی برگشت رئال مادرید توانست با نتیجه یک بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

1470