صحبت‌های کارلو آنچلوتی پیش از دیدار رئال‌مادرید با الچه

صحبت‌های کارلو آنچلوتی پیش از دیدار رئال‌مادرید با الچه

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی کهکشانی های مادرید قبل از دیدار تیمش با الچه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، کارلو آنچلوتی پیش از دیدار رئال مادرید مقابل الچه در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

"فردا یک فینال دیگر خواهد بود. ما باید آماده باشیم، یک بازی عالی انجام دهیم و پیروز شویم." 

کورتوا؟

"او کمی مشکل دارد و فردا بازی نمی کند. کورتوا، آسنسیو، ماریانو، وایخو و کارواخال فردا در دسترس نیستند. باقی بازیکنان آماده بازی هستند."

هازارد؟

"شرایط تغییری نکرده است. بین بازیکنان رقابت وجود دارد و من بهترین ها را برای بازی انتخاب می کنم. او باید صبر کند. هازارد همچنان بازیکن رئال مادرید است، او روی مسابقات متمرکز است و مشکلی وجود ندارد. موضوع هازارد بسیار ساده است، رقابت وجود دارد و مربی من هستم و سعی می کنم بهترین بازیکن را برای پیروزی تیم انتخاب کنم، این قانون تیم است و مشکلی وجود ندارد."

پاکو خنتو؟

"شخصیتی فراموش نشدنی که همیشه در قلب ما خواهد بود."

"بیل خوب است، برای بازی در دسترس است و فردا با ما خواهد بود. همه بازیکنانی که فردا فراخوانده می‌ شوند برای بازی در دسترس هستند اما نمی‌ توانم به شما اطمینان دهم که آن ها بازی خواهند کرد یا نه، فقط این که آن ها در دسترس هستند."

وینیسیوس؟

"وینی فقط زمانی که خسته یا مصدوم باشد بازی نمی کند، او خسته نیست و آماده است و فردا هم در دسترس خواهد بود. فردا با بهترین تیم و ترکیبمان به زمین خواهیم رفت، خواهیم دید که چطور پیش خواهد رفت."

"من همیشه بهترین تیم و ترکیب را انتخاب می کنم، نمی دانم عادلانه است یا نه ولی رقابت زیادی وجود دارد. همین جریان برای بیل و هازارد هم برقرار است و همچنین ناچو، یوویچ، ایسکو، مارسلو و دیگران در تیم های بزرگ باید رقابت زیادی وجود داشته باشد."

"هازارد و بیل مصدومیت زیادی داشتند، بیل به تازگی برگشته است و هازارد اکنون احساس راحتی می کند. توانایی های بیل و هازارد می تواند کمک زیادی به ما کند. امیدوارم در نیم فصل دوم مفید واقع شوند."

عمل جراحی برای هازارد؟

"هازارد در مورد عمل جراحی جدید با پزشک باشگاه صحبتی نکرده است. اگر با پزشک در جریان می گذاشت، او هم حتما به من می گفت."

9404