کارلو آنچلوتی به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

کارلو آنچلوتی به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی کنونی اورتون، به دنبال جذب خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید برای تیمش است. آنچلوتی هم در رئال مادرید و هم در بایرن مونیخ با خامس رودریگز کار کرده و اعتقاد ویژه‌ای به او دارد و اکنون می‌خواهد او را به اورتون ببرد.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز در رئال مادرید نیمکت نشین شده است چرا که زیدان به او اعتقاد نداشته و این بازیکن در مسیر جدایی قرار گرفته است. به گفته‌ی دیلی تلگراف، کارلو آنچلوتی به دنبال آوردن خامس رودریگز به اورتون است، او می‌خواهد مانند دورانش در رئال مادرید و بایرن مونیخ به خامس اعتماد کرده و او را هافبک اصلی تیمش قرار دهد.

خامس رودریگز که در جام جهانی 2014 آقای گل شده بود، اکنون 29 ساله است. رئال مادرید برای فروش این بازیکن رقم 50 میلیون یورو را می‌خواهد اما بعید به نظر می‌رسد که سران اورتون چنین رقمی را بپردازند و سعی می‌کنند که با مذاکره این رقم را کاهش دهند. اورتون 30 میلیون یورو برای جذب خامس رودریگز کنار گذاشته است. خامس در ابتدای فصل 2019/20 با پایان قرارداد قرضی‌اش در بایرن مونیخ به رئال مادرید بازگشت اما در برنامه‌های زیدان جایی نداشت و اکنون به نظر می‌رسد که زمان جدایی او فرارسیده است.

1470