کی‌روش به خامس رودریگز: از رئال مادرید برو!

کی‌روش به خامس رودریگز: از رئال مادرید برو!

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کلمبیا در شروع فصل در مورد خامس رودریگز گفته بود:"امیدوارم که خوشحال باشد و بتواند بازی کند. دوران فوتبال یک بازیکن ده، دوازده سال است و اگر بخواهد چهار سال روی نیمکت بنشیند، عمرش را تلف کرده است."

به گزارش فوتبالی، کارلوس آنتونیو ولز خبرنگار کلمبیایی گزارش داده است که کی روش در نقل و انتقالات تابستانی از خامس خواسته بود که به تیم دیگری ملحق شود. کی روش به خامس زنگ زده بود و از او خواسته بود که از رئال مادرید برود چرا که باید در تیمی باشد که شانس بازی نصیبش شود.

مربی پرتغالی همیشه گفته که به بازیکنانی نیاز دارد که در باشگاه هایشان بازی کند. کی روش نمی خواهد که تیم ملی کلمبیا تنها جایی باشد که برخی بازیکنانش در آن بازی می کنند. او گفته بود:" یک فوتبالیست برای بازی کردن زاده شده، یک خواننده برای خواندن، یک رقاص باله برای رصیدن. اگر نرقصی و نخوانی، فرصت خود را از دست داده ای."

در نهایت خامس رودریگز تصمیم گرفت که در رئال مادرید بماند. او در شروع فصل در سه بازی پیاپی مقابل لوانته، سویا و پی اس جی فیکس شد اما دو مصدومیت شدید باعث شد که فرصتش از دست برود. خامس در این فصل 9 بازی در رئال داشته که در پنج تایش فیکس بوده و یک گل به ثمر رسانده است.

خامس رودریگز در شروع سال 2020 از مصدومیتش ریکاوری خواهد کرد که کار سختی برای مجاب کردن زین الدین زیدان برای استفاده از خود خواهد داشت.