واکنش جالب خامس رودریگز به احتمال بازنشستگی در رئال مادرید

واکنش جالب خامس رودریگز به احتمال بازنشستگی در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز هافبک کلمبیایی اورتون در گفتگو با هوادارانش در شبکه اجتماعی توییچ و در حین انجام بازی Call of Duty: Warzone به صورت آنلاین در مقابل هوادارانش به برخی از سوالات پاسخ داد که برخی از این سوالات در مورد دوران فوتبالش بودند

به گزارش فوتبالی، خامس در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد در یک باشگاه کلمبییی از فوتبالش بازنشسته شود، بیان کرد:" این مسئله حقیقتا در برنامه های من نیست هر چند که کسی چه می داند که در دو، سه یا چهار سال دیگر چه اتفاقی رخ می دهد و فوتبال چرخش های زیادی دارد اما فکر نمی کنم این اتفاق رخ بدهد. فعلا به آن فکر نمی کنم."

یکی از دوستان خامس که در حال بازی آنلاین بود، به بازیکن کلمبیایی گفت که بهتر است در رئال بازنشسته شود که این بازیکن با خنده در جوابش گفت:" در حال حاضر کسی در آن جا من را نمی خواهد." خامس همچنین گفت که هواداران رئال همیشه به او محبت زیادی داشته اند اما مورد توجه مربیان رئال نبوده است و این را بخشی از فوتبال دانست.

خامس دوشنبه باید در بازی تاتنهام و ساوتهمپتون در هفته 26 لیگ انگلیس حضور پیدا کند. تافی ها پس از غلبه بر لیورپول شرایط بهتری دارند و امیدوارند که بتوانند برای فصل آینده با هدایت آنچلوتی سهمیه اروپایی کسب کنند.

4125