چرا خامس در تیم‌های کارلو آنچلوتی می‌درخشد؟

چرا خامس در تیم‌های کارلو آنچلوتی می‌درخشد؟

خبرگزاری فوتبالی - خامس رودریگز به ستاره جدید لیگ انگلیس تبدیل شده است. بازیکن کلمبیایی شروعی رویایی در لیگ برتر داشته و در تیم کارلو آنچلوتی می درخشد. او در بایرن مونیخ و رئال مادرید هم شاگرد کارلو آنچلوتی بوده است و عملکرد خوبی از خود در آن تیم ها نشان داده است. در حقیقت خامس همواره در تیم های مربی ایتالیایی جایگاه خوبی دارد و می‌درخشد. اما چرا؟

به گزارش فوتبالی، خامس همواره مهره محبوب کارلو آنچلوتی بوده است و می‌تواند با حضور او خوب بازی کند؛ چه در رئال مادرید و چه در بایرن مونیخ و چه حالا که به اورتون پیوسته است. آنچلوتی کاملا به خامس باور دارد و همیشه حامی خامس بوده است خامس برای سومین بار با آنچلوتی همکاری می‌کند. کارلتو همیشه علاقه داشته تا او را جذب کند و حتی سال گذشته هم ممکن بود این بازیکن را برای ناپولی جذب کند.

چندی پیش کارلتو درباره خامس رودریگز گفته بود:" خامس سریع‌ترین بازیکن جهان نیست اما کیفیت زیادی دارد. ما باید از او برای نشان دادن کیفیت خود استفاده کنیم. او یک وینگر نیست ، اما می تواند وارد زمین شود و توپ را دریافت کند و بسیار خطرناک ظاهر شود. من از نظر جسمی و سرعت بازیکنان نگران نیستم. اگر نگران این موضوع بودم ، اوسین بولت را به خدمت می گرفتم نه خامس."

1470