گزارش ویژه/ استقلال و مشکل فسخ قرارداد با سه بازیکن؛ 112.5 میلیارد تومان می‌سوزد!

گزارش ویژه/ استقلال و مشکل فسخ قرارداد با سه بازیکن؛ 112.5 میلیارد تومان می‌سوزد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال اگر می‌خواهد قرارداد هر یک از بازیکنان خود را فسخ کند، باید مطالبات آن‌ها به‌صورت تمام و کمال پرداخت شود.

به گزارش فوتبالی، آبی‌پوشان تهرانی، در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم اوضاع نسبتا خوبی دارند و تیم با نظر مستقیم جواد نکونام بسته شده است. جز کیوسفسکی و آلمدین زیلکیچ، سایر بازیکنان در لیست نکونام حضور داشته‌اند و اکنون عضوی از استقلال هستند.

مدیران استقلال ظاهرا با دو بازیکن خارجی یعنی گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ به‌توافق رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید به‌زودی شاهد معارفه آن‌ها باشیم. آبی‌ها برای ثبت قرارداد دو بازیکن خارجی جدید خود و استفاده از آن‌ها، باید سه بازیکن خارجی را از لیست فعلی خارج کنند که طبق شنیده‌ها منتظر محمد، کوین یامگا و کیوسفسکی بازیکنانی هستند که جواد نکونام اعلام کرده نیازی به آن‌ها ندارد.

استقلال اگر قصد دارد به همکاری خود با این بازیکنان ادامه ندهد، ابتدا باید تمام مبلغ قرارداد باقی مانده آن‌ها را پرداخت کند. کوین یامگا یک سال دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد و فسخ با او مبلغ 30 میلیارد تومان روی دست استقلال می‌گذارد. فسخ با منتظر محمد 22.5 میلیارد و با کیوسفسکی 60 میلیارد هزینه برمی‌دارد که مجموع این ارقام 112.5 میلیارد تومان است. حال پیش پرداخت به بازیکنان جدید و عقد قرارداد با آن‌ها هم بماند!

بهترین راه برای فرار از این اتفاق، فروش یا قرض دادن این بازیکنان است اما طبق شنیده‌ها کیوسفکی و منتظر محمد زیر بار این اتفاق نرفته‌اند و تکلیف یامگا هم هنوز مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید مدیریت استقلال چه فکری برای جدیدترین مشکل خود خواهد کرد و آیا می‌تواند بی‌دردسر به این قائله خاتمه دهد یا نه.
5793