قدم آخر برای ورود ستاره؛ استقلال برای کاکوتا بلیت گرفت!

قدم آخر برای ورود ستاره؛ استقلال برای کاکوتا بلیت گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال در حال فراهم کردن مقدمات سفر کاکوتا به تهران است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که روز گذشته برخی رسانه‌ها خبر دادند به دلیل تنش‌های اخیر در خاور میانه گائل کاکوتا قید سفر به ایران و عقد قرارداد با استقلال را زده است اما ظاهرا مدیران این باشگاه بدون توجه به این اخبار در حال فراهم کردن مقدمات سفر این بازیکن به تهران هستند.

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره خبر داده است که مدیران استقلال برای حضور کاکوتا در ایران بلیت تهیه کرده‌اند و طبق قرار قبلی، قرار است او تا ۲۴ ساعت آینده وارد ایران شود و در تست‌های پزشکی شرکت کند.

کاکوتا مدتی پیش با استقلال برای عقد قرارداد به توافق نهایی رسیده است و حتی گفته می‌شود قرارداد او در ترکیه به صورت مشروط امضا شده است. قرارداد کاکوتا در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی نهایی می‌شود و مدیران استقلال از خرید جدیدشان رونمایی خواهند کرد، البته اگر تغییری در سفر این بازیکن انجام نشده باشد.

کاکوتا یکی از بازیکنانی است که جواد نکونام به شدت اصرار دارد کارهای قراردادش زودتر تمام و او به تمرینات اضافه شود. نکونام حتی برای این که اضافه شدن نام کاکوتا به لیست استقلال منع قانونی نداشته باشد قصد دارد نام 3 بازیکن خارجی دیگر از لیست تیمش حذف کند.

1359