گائل کاکوتا؛ باکیفیت اما با مصدومیت‌های پرتکرار

گائل کاکوتا؛ باکیفیت اما با مصدومیت‌های پرتکرار

 پایگاه خبری فوتبالی- نگرانی بزرگ آبی‌ها بابت خرید جدید و سرشناسشان، مصدومیتهای متعدد این بازیکن است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهمترین خریدهای استقلال در نقل و انتقالات تابستانی، جذب گائل کاکوتاست که رزومه فوق‌العاده قابل توجهی دارد و سالها در لیگهای معتبر اروپایی بازی کرده ولی کارنامه او یک نقطه ضعف نگران‌کننده دارد؛ مصدومیت‌های کوتاه اما متعدد در سه فصل گذشته! 

گائل کاکوتا 33 ساله در سه فصل گذشته، با این که با پیراهن لانس در لیگ یک فرانسه و با پیراهن آمیان در لیگ 2 فرانسه، مجموعا 77 بار در میدان حضور داشته و موفق شده 15 گل بزند و 7 پاس گل بدهد اما 30 مسابقه را هم به دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داده است.  

او در فصل 2022-2021 با پیراهن لانس و در لیگ یک فرانسه، 9 بازی را از دست داده که این مصدومیت ها 67 روز طول کشیده است. در فصل 2023-2022 با پیراهن لانس در لیگ یک فرانسه و با پیراهن آمیان در لیگ 2 این کشور، در 6 مسابقه غایب بوده و 44 روز بازیهای تیمش را از روی سکوها یا تلویزیون دیده و در نهایت در فصل گذشته هم با پیراهن آمیان در لیگ 2 فرانسه، 15 بازی را از دست داده که این مصدومیتها 87 روز طول کشیده است تا در کل، کاکوتا 30 مسابقه را در طول این سه فصل از دست داده باشد و 198 روز به علت مصدومیت، خانه‌نشین باشد. 

همانطور که گفته شد، کیفیت این بازیکن بسیار بالاست اما استعداد کاکوتا در مصدوم شدن، با توجه به حضور استقلال در سه لیگ می‌تواند باعث نگرانی هواداران این تیم شود.

7899