آخرین وضعیت خارجی‌های استقلال؛ سه بازیکن کنار گذاشته می‌شوند

آخرین وضعیت خارجی‌های استقلال؛ سه بازیکن کنار گذاشته می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ قرارداد خود با استقلال را رسمی کردند تا مهر تاییدی بر جدایی سه بازیکن این تیم زده باشند.

به گزارش فوتبالی، نقل‌وانتقالات تابستانی هنوز به پایان نرسیده است اما با نگاهی کلی به عملکرد تمامی تیم‌ها، می‌توان از استقلال به‌عنوان موفق‌ترین تیم بازار یاد کرد. استقلالی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ بیست‌وچهارم بازیکنان اسم و رسم‌داری را جذب کردند و کنار این بازیکنان، جوانانی مانند سامان فلاح و محمدحسین اسلامی هم به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شدند.

طی یکی دو روز گذشته حضور گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ در استقلال قطعی شد و حالا باید شاهد حذف سه بازیکن خارجی از لیست آبی‌های پایتخت باشیم. وردان کیوسفسکی، رافائل سیلوا، منتظر محمد، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، آلمدین زیلیکیچ، کوین یامگا، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، 9 بازیکن خارجی لیست استقلال هستند که طبق قوانین نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران، سه بازیکن باید جدا شوند که قانون سهمیه 1+5 بازیکن خارجی خدشه‌دار نشود.

مدیران استقلال به‌دنبال قرض یا فروش منتظر محمد و کیوسفسکی هستند و البته این اتفاق تنها در صورتی رخ می‌دهد که هر دو بازیکن راضی به جدایی باشند و اگر تصمیم دیگری داشته باشند، استقلال باید به آن‌ها غرامت پرداخت کند. در مورد کوین یامگا اما شرایط متفاوت است. طبق شنیده‌ها یامگا نیم‌فصل از جمع شاگردان نکونام دور خواهد بود و استقلال به تهعدات خود نسبت به این بازیکن پایبند می‌ماند.

5793