کوین یامگا، جواد نکونام را هدف قرار داد؛ او به من بی‌احترامی کرد!

کوین یامگا، جواد نکونام را هدف قرار داد؛ او به من بی‌احترامی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره فرانسوی سابق استقلال در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد جواد نکونام به او بی‌احترامی کرده است.

به گزارش فوتبالی، کوین یامگا بی‌شک یکی از معدود خارجی‌های باکیفیت فوتبال ایران در چند سال اخیر است که بین هواداران استقلال هم محبوبیت بالایی دارد. یامگا فصل گذشته و در طی تمرین استقلال، پس از برخورد با امید حامدی‌فر از ناحیه چشم آسیب دید و از لیست آبی‌ها کنار گذاشته شد. پزشکان برای بهبود شرایط چشم ستاره فرانسوی، چندین عمل جراحی سنگین روی او انجام دادند و در ابتدای لیگ بیست‌وچهارم، اینطور به نظر می‌رسید که این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال در فصل جاری ندارد.

جواد نکونام اما به مدیریت باشگاه استقلال اعلام کرد روی نام یامگا برای فصل جدید خط قرمز بکشند و همین موضوع باعث شد شایعه پیوستن این بازیکن به آلومینیوم اراک به گوش برسد، البته سرنوشت یامگا هنوز برای حضور در جمع شاگردان مجتبی حسینی معلوم نیست. جواد نکونام پیش از این در مصاحبه شرایط یامگا را اینگونه شرح داد: "متأسفانه شرایط به گونه‌ای بود که کوین یامگا نمی‌توانست بازی کند، او اگر ۷۰ درصد توانایی بازی داشت، من حتماً او را در تیم نگه می‌داشتم چون مردانگی نیست".

یامگا اما خیلی زود با انتشار یک استوری اینستاگرامی جواب جواد نکونام را داد و تاکید کرد سرمربی استقلال در مورد او دروغ می‌گوید. طبق نامه ایفمارک، یامگا مشکلی برای ادامه فوتبال خود ندارد. او با ماسک محافظ و در شرایطی که راضی به چنین کاری باشد و برخی مسائل را رعایت کند، می‌تواند در مستطیل سبز حاضر شود. به هر روی نکونام اعتقاد دیگری داشت و برای همین کوین را از لیست خارج کرد. اکنون یامگا در مصاحبه‌ای با خبرورزشی، ضمن حمله به سرمربی استقلال از نحوه برخورد مدیریت باشگاه هم گلایه کرد و گفت: "من دو روز مختلف به باشگاه رفتم و بیش از سه ساعت منتظر ماندم اما رییس باشگاه حتی حاضر به صحبت با من نشد! در باشگاه نشستم و انتظار کشیدم تا تکلیفم را مشخص کنند اما کسی پاسخگو نبود. من بیش از سه هفته است که به باشگاه درخواست ویزای خروج داده‌ام تا بتوانم کشور را ترک کنم اما تا امروز از دادن آن به من خودداری کرده‌اند”.

بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال افزود: نمی‌دانم؛ شما به من بگویید! استقلال دیگر من را نمی‌خواهد، سرمربی تیم به وضوح به من بی‌احترامی کرد، باشگاه بعد از مصدومیت دستمزد من را نمی‌دهد و حالا همه فرصت‌های من را خراب می‌کنند. حتی بعد از همه بی‌احترامی‌ها و اخبار جعلی که منتشر کردند، من همچنان با وکیلم تلاش می‌کردم تا مشکل باشگاه را به صورت دوستانه حل کنم اما هیچ کاری انجام نشد. آنها مرا در ایران نگه داشته‌اند و حرفه‌ام را خراب می‌کنند. چاره‌ای جز درخواست کمک از سفارت و فیفا ندارم و اگر همینگونه باشد، قطعا شکایت می‌کنم؛ چون باید راهی برای خروج پیدا کنم".

ظاهرا مدیریت استقلال اصلا با یامگا برخورد درستی نداشته و از طرفی جواد نکونام هم با رفتار عجیب خود باعث دلخوری این بازیکن شده است. کوین یامگا اصلا دوست ندارد بین او و هواداران استقلال مشکلی به وجود بیاید و برای همین به‌دنبال این است تا موضوع را مسالمت‌آمیز برطرف کند اما اگر مدیریت باشگاه به رفتار خود ادامه دهد، احتمال باز شدن پرونده دیگری علیه استقلال در فیفا وجود دارد و ممکن است شاهد تکرار داستان پادوانی باشیم!
5793