رونمایی از اندونگ و کاکوتا؟ فعلا نه!

رونمایی از اندونگ و کاکوتا؟ فعلا نه!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا در ترکیب امروز استقلال برابر ملوان حضور ندارند.

به گزارش فوتبالی، استقلال پس از ناکامی در جذب علی کریمی، به‌دنبال خرید یک هافبک میانی خارجی بود و سرِ آخر با دیدیه اندونگ به توافق رسید.

دیدیه اندونگ هافبک دفاعی با کوله‌باری از تجربه است که قطعا می‌تواند کمک زیادی به جواد نکونام کند. استقلال، نهمین تیم دوران بازیگری دیدیه اندونگ در ۱۳ سالی است که به‌صورت حرفه‌ای در سطح بزرگسالان بازی می‌کند.

ستاره گابنی خط هافبک استقلال سابقه بازی برابر ستارگانی مانند نیمار، زلاتان، رونالدو، بنزما و… را دارد و قطعا وزنه‌ای در خط هافبک استقلال خواهد بود.

دیگر بازیکن باکیفیت و نامدار استقلال، گائل کاکوتا است که نکونام می‌تواند حساب ویژه‌ای روی او باز کند اما در ترکیب امروز استقلال خبری از این دو بازیکن نیست.

جواد نکونام به ترکیب برنده بازی قبل تا جای ممکن دست نزده و ظاهرا اندونگ و کاکوتا تا رسیدن به آمادگی صد درصدی فاصله زیادی دارند.

خط هافبک استقلال مانند دیدار با شمس‌آذر از روزبه چشمی و آرش رضاوند تشکیل شده و تنها خبری از نیک‌نفس نیست و کوشکی جانشین او در ترکیب اصلی شده است باید دید جواد نکونام با بازیکنانی که در فصل گذشته می‌گفت کیفیت ندارند و اکنون باز هم آنان را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد، چه خواهد کرد.

۵۷۹۳