جواد نکونام به کارما ایمان آورد؛ بعد از اورونوف، منتظر محمد و یامگا، مهری هم انتقام گرفت!

جواد نکونام به کارما ایمان آورد؛ بعد از اورونوف، منتظر محمد و یامگا، مهری هم انتقام گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- سعید مهری بلای جان استقلال و جواد نکونام در دربی 104 بود. 

به گزارش فوتبالی، شاید جواد نکونام حالا به این موضوع رسیده که باید به کارما اعتقاد و ایمان قلبی داشته باشد و با علم به آن تصمیم بگیرد و رفتار کند. نکونام در این یک سال و نیمی که هدایت استقلال را برعهده گرفته خطاهای زیادی داشته و شمایل یک مربی پراشتباه را از خودش به نمایش گذاشته است. مردی که روزی ویترین افتخار برای فوتبال ایران بود اما حالا چه؟ 

حتی به عقیده خود استقلالی‌ها نکونام در استقلال در حق 3 بازیکن اجحاف بزرگی کرد که توسط آن‌ها به بدترین شکل ممکن مجازات شد! منتظر محمد، کوین یامگا و سعید مهری 3 بازیکنی بودند که بدترین رفتار را از سوی نکونام دیدند!

نکونام خودش نخواست از منتظر محمد استفاده کند و ترجیح داد تیمش با کمبود هافبک مواجه باشد اما از او استفاده نکند چون با علی خطیر روی دور لجبازی افتاده بود! منتظر هم به بدترین شکل ممکن از او انتقام گرفت و در قامت بازیکن مس رفسنجان استقلال را در جام حذفی، حذف کرد. 

بعد از منتظر محمد نوبت به کوین یامگا رسید؛ بازیکن محجوب فرانسوی که حسابی مورد بی‌مهری اعضای کادرفنی استقلال قرار گرفت و با وجود اینکه شرایط بازی کردن را داشت اما تصمیم گرفته شد که از جمع آبی‌ها جدا شود و به راحتی راهی نساجی شود! او هم موفق شد از نکونام  انتقام بگیرد و هفته گذشته با پیراهن نساجی به خوبی این کار را انجام دهد.

سعید مهری هم آخرین بازیکنی بود که حساب خودش را با نکونام تسویه کرد. هافبکی که فصل گذشته در تمرین‌ها راه داده نمی‌شد؛ مورد بی‌مهری کادر فنی قرار می‌گرفت و بیشتر روی سکوها بود تا داخل زمین! همین‌ها عواملی بود که او را مجاب کند تا پیراهن رقیب را بر تن کند. مهری دیشب به عنوان  یار تعویضی وارد میدان شد و با گرفتن پنالتی از رامین رضاییان بمب شادی را در اردوگاه سرخ‌ها منفجر کرد!

در میان این نفرات می‌توان به نام اوستون ارونوف هم اشاره کرد که نکونام به ‌خاطر لجبازی‌های بچگانه با خطیر او را نخواست و همین بازیکن راهی پرسپولیس شد و در طول نیم فصل دوم 16 امتیاز برای پرسپولیس کسب کرد و یک‌تنه قهرمانی را از آن قرمزها کرد!

9098