عکس بامزه‌ای که ستاره رئال مادرید در کنار برادر کوچکش منتشر کرد

عکس بامزه‌ای که ستاره رئال مادرید در کنار برادر کوچکش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در این روز ها در تعطیلات به سر می برد و به نوعی برای شروع فصل جدید ریکاوری می کند و باید دید که اوضاع برایش به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که او یکی از مدعی های اصلی توپ طلای سال 2024 میلادی به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی ، در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، تیم ملی برزیل توفیقی نداشت و وینی جونیور نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند. او در حال حاضر در تعطیلات است و هنوز به اردوی پیش فصل رئال مادرید اضافه نشده است. وینی جونیور برای تعطیلات به منطقه ایبیزا در اسپانیا رفته است. این ستاره برزیلی رئال مادرید، برادر کوچک خود را هم همراه با خود برده است.

در حقیقت وینیسیوس جونیور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری را از خودش به اشتراک گذاشت، که در آن می بینیم در استخر ایستاده است و برادرش برناردو هم پشت سر او است. وینی جونیور ارتباط خوب و نزدیکی با این برادر کوچکش دارد و بار ها در کنارش دیده شده است.

وینیسیوس مو های خود را به رنگ سفید درآورده است. او در فصل گذشته بار ها مورد نژاد پرستی قرار گرفت و همین قضیه موجب شد که به طور ویژه ای به او توجه شود.

1470