سرخابی‌ها و 6 تیم دیگر در خطر جریمه 5 میلیارد تومانی هستند

سرخابی‌ها و 6 تیم دیگر در خطر جریمه 5 میلیارد تومانی هستند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های لیگ برتری باید تا پایان امروز شنبه قرارداد حداقل 16 بازیکن‌شان در سازمان لیگ ثبت کنند.

به گزارش فوتبالی، بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر ایران جام خلیج فارس قرار است طی روزهای 25 مرداد ماه آغاز شود. البته این تاریخی است که از قبل اعلام شد و امکان دارد به دلایلی مثل آماده نبودن استادیوم‌ها و فراهم نشدن شرایط برگزاری، شروع لیگ به تعویق بیفتد. 

یکی از الزامات شروع لیگ برتر این است که باشگاه‌ها در تاریخی که از قبل به آنها اعلام شده است قرارداد حداقل 16 بازیکن‌شان را برای حضور در لیگ بیست و چهارم در سازمان لیگ ثبت کنند. برای این دوره از مسابقات روز 6 مرداد یعنی امروز جهت ثبت قرارداد 16 بازیکن در نظر گرفته شده است.

فرشید طاهری مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ با ارسال نامه به مدیران عامل هر 16 تیم لیگ برتری، هشدار داده است که اگر تا پایان وقت اداری امروز ثبت نام 16 بازیکن را کامل نکنند، 5 میلیارد تومان جریمه می‌شوند.

در این نامه آمده است: «مستند به ماده 30 دستورالعمل حاکم بر قراردادها و با توجه به شروع رسمی لیگ برتر در تاریخ 25 مرداد، چنانچه باشگاه‌های لیگ برتری تا فردا (شنبه) نسبت به ثبت نام حداقل 16 بازیکن اقدام نکنند، جهت اعمال جریمه به کمیته انضباطی معرفی می‌شوند.»

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره خبر داده است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، هنوز کارهای مربوط به ثبت قرارداد بازیکنان خود را آغاز نکرده‌اند و به احتمال فراوان این دو تیم به اتفاق دستکم 6 تیم دیگر، در معرض جریمه 5 میلیارد تومانی هستند!

1359