اتفاق باورنکردنی در المپیک؛ رد شدن گل آرژانتین توسط VAR پس از دو ساعت!

اتفاق باورنکردنی در المپیک؛ رد شدن گل آرژانتین توسط VAR پس از دو ساعت!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های فوتبال المپیک 2024 پاریس آغاز شده است و تیم ملی آرژانتین در اولین بازی خود به مصاف تیم ملی مراکش رفت.

به گزارش فوتبالی ، در المپیک این تیم های امید هستند که به میدان می روند و در اصل تیم امید آرژانتین با تیم امید مراکش روبرو شد و این بازی در نهایت با پیروزی دو بر یک تیم مراکش به پایان رسید. در این دیدار یک اتفاق بسیار عجیب و باورنکردنی رخ داد.

این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک به سود مراکش در جریان بود، در لحظات آخر آرژانتین گل دوم را به ثمر رساند و به نظر می رسید که بازی مساوی شده است. با هجوم هواداران مراکشی به داخل زمین، این بازی نیمه تمام باقی ماند و بازیکنان به رختکن رفتند. در حالی که به نظر می رسید بازی دیگر تمام شده است، اما تقریبا پس از دو ساعت، بازیکنان دوباره وارد زمین شدند و به مدت سه دقیقه بازی کردند و پس از آن بازی به پایان رسید و سوت پایان زده شد. در این میان گل تیم ملی آرژانیتن هم به خاطر آفساید بودن توسط VAR رد شد. در حقیقت داور ویدیویی پس از دو ساعت گل تیم ملی آرژانتین را رد کرد. چنین اتفاقی تا حالا از زمانی که VAR وارد فوتبال شده است، رخ نداده بود.

در نهایت مراکش موفق شد با نتیجه دو بر یک آرژانتین را شکست بدهد.

تماشای خلاصه این بازی

1470