ایجنت آرون بوپندزا خبر فوتبالی را تایید کرد؛ ما دو هفته معطل پرسپولیس بودیم!

ایجنت آرون بوپندزا خبر فوتبالی را تایید کرد؛ ما دو هفته معطل پرسپولیس بودیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیریت باشگاه پرسپولیس با تاخیر در ارسال پیشنهاد به بوپندزا باعث ناراحتی این بازیکن گابنی شد.

به گزارش فوتبالی، چند وقت پیش بود که پایگاه خبری فوتبالی به‌عنوان اولین رسانه خبر از مذاکرات پرسپولیس با آرون بوپندزا داد. مدیران پرسپولیس قصد داشتند برای تقویت خط حمله خود این ستاره گابنی را جذب کنند اما در این راه به بن‌بست خوردند. آرون قابلیت بازی در دو پست وینگر و مهاجم هدف را دارد و باتوجه به شرایط فعلی قرمزهای تهران در خط حمله، قطعا می‌توانست کمک زیادی به خوان کارلوس گاریدو کند. اکنون سه هفته از لیگ بیست‌وچهارم گذشته است و پرسپولیس باید به‌زودی مقابل الاهلی عربستان قرار بگیرد و این درحالیست که نه علی علیپور و نه عیسی آل‌ کثیر موفق به گلزنی در فصل جدید فوتبال ایران نشده‌اند.

رضا درویش در این مدت با گزینه‌های زیادی مذاکره کرده اما محبوب‌ترین گزینه‌ها بین هواداران پرسپولیس بوپندزا و امبایه نیانگ بودند که یکی از آن‌ها کنسل شده و برای دیگری هم ممکن است همین اتفاق رخ دهد. پایگاه خبری فوتبالی در گزارشی تاکید کرده بود تنها دلیلی که بوپندزا با باشگاه پرسپولیس به‌توافق نرسیده، تاخیر رضا درویش در ارسال پیشنهاد رسمی به این بازیکن بوده اما در کمال تعجب برخی منابع خبری مدعی شدند بوپندزا مشکل اخلاقی داشته و حضور او در ایران، به صلاح نبوده است.

خبرنگار فوتبالی برای پی بردن به کم‌وکیف ماجرا با وادیم واسیلیو ایجنت رسمی آرون بوپندزا ارتباط برقرار کرد. واسیلیو که با بازیکنانی مانند کریم کوناته (مهاجم لایپزیش)، جوردن ورتوت (هافبک لیون)، بولایه دیا (مهاجم لاتزیو) و... درحال همکاری است، در پاسخ به منتفی شدن حضور آرون بوپندزا در ایران گفت: "همه‌چیز واضح و مشخص است و حتی می‌توانیم برخی اسناد را در اختیار شما قرار دهیم. باشگاه پرسپولیس برای جذب آرون با ما ارتباط برقرار کرد و ما آماده عقد قرارداد با آن‌ها بودیم. حتی بوپندزا هم مشکلی برای حضور در ایران نداشت اما ناگهان ما را دو هفته معطل کردند. پس از دو هفته، آفری به ارزش 1.2 میلیون دلار برای ما فرستادند و مبلغ مدنظر ما 1.5 میلیون دلار بود. آرون از تاخیر پرسپولیسی‌ها در مذاکرات ناراحت و عصبانی شد و به من گفت دیگر تحت هیچ شرایطی به ایران نمی‌رود".

صحبت‌های ایجنت آرون بوپندزا به‌خوبی نشان می‌دهد تاخیر عجیب مدیران پرسپولیس باعث از دست رفتن این گزینه شده است و حالا باید دید در روزهای باقی‌مانده تا بازی حساس با الاهلی عربستان آیا پرسپولیس با یک مهاجم خارجی باکیفیت به توافق می‌رسد یا نه.

۵۷۹۳