گزارش ویژه/ سمیعی با استراماچونی هیچ مذاکره ای نکرده است؛ چرا مدیرعامل استقلال سکوت کرده است؟

گزارش ویژه/ سمیعی با استراماچونی هیچ مذاکره ای نکرده است؛ چرا مدیرعامل استقلال سکوت کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- هر چند اطرافیان مدیرعامل فعلی استقلال دوست دارند نشان دهند که فرشید هاشم سمیعی به دنبال گزینه های بزرگ برای استقلال بوده اما واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش فوتبالی، از صبح امروز خبر آمده که سمیعی به دنبال حضور دوباره استراماچونی در استقلال است اما پیگیری های فوتبالی نشان می می دهد نه تنها هیچ مذاکره ای توسط مدیرعامل با استراماچونی انجام نشده بلکه آندره‌آ استراماچونی قصد ندارد به فوتبال ایران برگردد.

جواد نکونام پس از شکست مقابل استقلال خوزستان به سمت درهای خروج هدایت شد و اکنون اخراج این سرمربی قطعی به نظر می رسد. آبی‌ها در دیدار با استقلال خوزستان آنقدری بد بودند که نکونام در اهواز شعار "حیا کن، رها کن" شنید و درنهایت مدیران هلدینگ خلیج فارس به این نتیجه رسیدند که ادامه همکاری با نکو میسر نیست.

اعضای هیات‌مدیره استقلال قرار بود در مورد مسائل باشگاه روز گذشته جلسه داشته باشند اما حالا این مورد به فردا موکول شده است. ابتدا قرار بود فرهاد مجیدی به‌عنوان جانشین جواد نکونام انتخاب شود اما درنهایت مذاکرات با مجیدی به بن‌بست خورد تا تنها راه پیش‌رو مدیران توافق با یک گزینه خارجی باشد. 

در‌ روزهای اخیر چندین گزینه خارجی پیرامون هدایت آبی‌ها در ادامه لیگ بیست‌وچهارم مطرح شده‌اند اما طبق شنیده‌ها توافق با ایویلو پتف حاصل شده و این سرمربی امشب یا نهایتا بامداد فردا به ایران می‌رسد.

از صبح امروز اخبار عجیبی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده است؛ ابتدا تاکید شد هاشم سمیعی از مذاکره با پتف خبر نداشته اما مشخص است هیچ آفری بدون امضای مدیرعامل برای فردی فرستاده نمی‌شود زیرا اگر چنین اتفاقی رخ دهد، آفر مذکور از اعتبار ساقط است.

مورد دوم اما از مورد اول هم عجیب‌تر است و آن هم به مذاکرات سمیعی با آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال مربوط می‌شود. در این بین برخی افراد پا را فراتر گذاشته و حتی ادعا کرده‌اند فدریکو پاستورلو، ایجنت استراماچونی به سمیعی اعلام کرده آن‌ها از حضور مجدد در ایران استقبال می‌کنند.

طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی و پیگیری‌هایی که انجام شده مذاکرات سمیعی با استراماچونی صحت ندارد و صرفا جو رسانه‌ای اطرافیان و نزدیکان رسانه‌ای سمیعی است.

استراماچونی دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد و پاستورلو هم با هیچ فردی صحبت نداشته است. 

سوال اینجاست چدا سمیعی در این روزهای حساس استقلال سکوت کرده و قصد دارد از طریق نزدیکان رسانه ای خودش، خبرسازی کند؟ او که همیشه جلوی دوربین ها بود حالا قایم شده است!

البته دوران زودباوری هواداران گذشته است و خود سمیعی هم به‌خوبی می‌داند دیر یا زود پرده ها می افتد. هاشم سمیعی در این روزها سعی دارد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و شهریاری را مقصر جلوه دهد. سناریویی که مو با مو دارد پیش می رود.

فوتبالی متوجه شده که سمیعی نه با استراماچونی و نه با ریکاردو ساپینتو صحبتی نداشته و در حال حاضر حضور پتف در ایران قطعی است و حتی شنیده شده پتف با استقلال امضا هم کرده است.

اگر این اتفاق افتاده باشد و امضای او پای پیش‌نویس قرارداد ایویلو پتف دیده شود و مشخص شود آفر ابتدایی هم از سوی مدیرعامل ارسال شده است، آن وقت سمیعی چه پاسخی برای طرفداران استقلال خواهد داشت؟

۵۷۹۳