شماره 10 سابق بارسلونا باز هم مصدوم شد!

شماره 10 سابق بارسلونا باز هم مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی مهاجم بارسلونا درست در زمانی که در تمرینات در شرایط بدنی خوبی قرار داشت و نظر هانسی فلیک را جلب کرده بود، با مصدومیتی جدید مواجه شد و مدتی از میادین دور خواهد بود!

به گزارش فوتبالی، در تمرین روز سه شنبه، فاتی از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شده است و به تمرین سنتی روی آورده و در تور آمریکا  و سه بازی دوستانه مقابل منچسترسیتی، رئال مادرید و میلان حضور نخواهد داشت. غیبت فاتی، برای خود این بازیکن بسیار دشوار خواهد بود چرا که او خیلی دوست داشت که در اردوی پیش فصل بتواند نظر فلیک را جلب کند و به بخش مهمی از ترکیب بارسلونا در فصل پیش رو تبدیل شود. 

فاتی در فصل های اخیر در سراشیبی قرار داشته و در فصل گذشته نیز در حضور قرضی در برایتون نمایش خوبی نداشت. او امید زیادی داشت تا در فصل جدید بتواند مسیرش را عوض کند و با توجه به مشکلات مالی بارسلونا و ناتوانی این تیم در خرید بازیکن بتواند جای خود را در ترکیب پیدا کند اما با بدشانسی جدیدش فرصتی طلایی را برای اثبات خود به فلیک از دست داد.

حالا باید دید که مدیران بارسلونا چه تصمیمی را در مورد آینده آنسو فاتی می گیرند و آیا این بازیکن را حفظ می کنند یا او را قرضی به تیمی دیگر می فرستند.

4125