یکسال از رفتن مسی به فوتبال آمریکا گذشت؛ نگاهی به آمارها و دستاوردهای لئو

یکسال از رفتن مسی به فوتبال آمریکا گذشت؛ نگاهی به آمارها و دستاوردهای لئو

پایگاه خبری فوتبالی - سال گذشته در چنین روزی بود که لیونل مسی به طور رسمی به اینتر میامی پیوست و به این ترتیب به طور کامل فوتبال اروپا را ترک کرد و راهی فوتبال آمریکا شد.

به گزارش فوتبالی ، لئو مسی پس از دو سال حضور در پاری سن ژرمن، ترجیح داد که دیگر فوتبال اروپا را به طور کلی ترک کند. لیونل مسی به شکل بازیکن آزاد و با به پایان رسیدن قراردادش با پاری سن ژرمن، این تیم را ترک کرد و راهی اینتر میامی در فوتبال آمریکا شد. لیونل مسی در این یک سالی که در اینتر میامی حضور داشته است، در 29 بازی توانسته است 25 گل به ثمر برساند. فوق ستاره آرژانتینی همچنین 16 پاس گل داده است. او همچنین در فوتبال آمریکا، در جام لیگز کاپ به قهرمانی رسیده است و آن را در تابستان گذشته بالای سر برده است.

لئو مسی در حال حاضر از میادین به دور است چرا که در فینال کوپا آمه ریکا 2024 مصدوم شد اما به نظر می رسد که او در اواخر تابستان دوباره بتواند به میادین بازگردد. مسی همچنان به کار خود در اینتر میامی ادامه خواهد داد و به دنبال قهرمانی در لیگ برتر آمریکا خواهد بود. باید دید که مسی تا چه زمانی می خواهد به بازی کردن ادامه بدهد.

1471