با اعلام دیوید بکهام؛ بازی های اینترمیامی به ورزشگاه مدرن این باشگاه منتقل می شود

با اعلام دیوید بکهام؛ بازی های اینترمیامی به ورزشگاه مدرن این باشگاه منتقل می شود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینتر میامی برنامه‌هایی برای انتقال به استادیوم جدید و بزرگ ۷۵۰ میلیون پوندی خود در سال ۲۰۲۶ اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه سان این باشگاه که متعلق به دیوید بکام است و در لیگ MLS بازی می‌کند، در حال حاضر مسابقات خود را در استادیوم چیس با ظرفیت ۲۱,۵۵۰ نفر برگزار می‌کند. با این حال، تیم مستقر در فلوریدا مدت‌ها است که برنامه‌ریزی کرده است تا به یک زمین بزرگ‌تر با منطقه‌ای اختصاصی به نام پارک آزادی میامی (Miami Freedom Park) منتقل شود. این ایده‌ها اکنون به تحقق نزدیک‌تر شده‌، چرا که باشگاه، که ارزش آن بیش از ۱ میلیارد دلار است، جدیدترین طراحی‌های پروژه را منتشر کرده و به طرفداران به‌روزرسانی ارائه داده است.

در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه صادر شد، دیوید بکهام، مالک مشترک اینتر میامی، گفت: "پس از سال‌ها رویای داشتن چنین مکانی، بسیار هیجان‌انگیز است که اعلام کنیم در سال ۲۰۲۶، اینتر میامی به خانه دائمی‌ خود در پارک آزادی میامی منتقل خواهد شد." او افزود: "پارک آزادی میامی نتیجه سال‌ها تلاش و آرزوی ما است و هدف آن تحقق یک دیدگاه و ایجاد یک میراث پایدار برای طرفداران و جامعه میامی و جنوب فلوریدا است."

۱۰۰۹