یک مربی دیگر هم تایید کرد؛ با استقلال مذاکره کردم!

یک مربی دیگر هم تایید کرد؛ با استقلال مذاکره کردم!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از آن که خبر رسید مدیران باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی مذاکره کرده‌اند حالا یک مربی خارجی هم مذاکره با استقلال را تایید کرد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته اتفاقات عجیب و غریبی در باشگاه استقلال رخ داد. بعد از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ «فوتبالی» افشا کرد که مدیران باشگاه استقلال و هلدینگ با فرهاد مجیدی مذاکراتی در دوبی داشته‌اند! 

این خبر هرگز توسط باشگاه استقلال تکذیب نشد و کم کم جزییات بیشتری هم از این اتفاق در رسانه‌ها منتشر شد. از آنجا که در هر مذاکره‌ای امکان به توافق نرسیدن وجود دارد باشگاه استقلال به موازات مذاکره با مجیدی با چند مربی خارجی دیگر هم وارد مذاکره شد. 

حالا نناد بیلیتسا، سرمربی سابق یونیون برلین تایید کرده است که با ایجنتی که خودش را نماینده باشگاه استقلال معرفی کرده، مذاکره کرده است. روزنامه خبر ورزشی با این مربی تماس گرفته و در این باره از او پرسیده است. بیلیتسا هم این طور پاسخ داده است: «یک ایجنت بوسنیایی با من تماس گرفت و با هم درباره پیشنهاد استقلال حرف زدیم. دو روز از او مهلت گرفتم تا جواب بدهم و تا این لحظه نتوانستم خودم را قانع کنم به ایران بیایم.»

خبر ورزشی نوشته است که احتمالا منظور این مربی کروات، از ایجنت بوسنیایی همان «معمر یوشوویچ» باشد که در این نقل و انتقالات با احمد شهریاری همکاری داشت و از همکاران قدیمی رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در زمان فعالیت در صباباتری بود.

بیلیتسا سابقه کار در فوتبال اتریش، آلمان، لهستان، کرواسی، ترکیه و ... را دارد و در آخرین تجربه سرمربیگری خود، هدایت تیم بوندسلیگایی یونیون برلین را برعهده داشت. او یکی از مربیان سرشناسی بود که طی روزهای اخیر، نامش به عنوان گزینه هدایت استقلال شنیده می‌شد.

نناد بیلیتسا که بهار امسال در پی نتایج ضعیف از باشگاه بوندسلیگایی یونیون برلین کنار گذاشته شد، سابقه هدایت آستریا وین اتریش، لخ پوزنان لهستان، دینامو زاگرب کرواسی، ترابوزان اسپور ترکیه و باشگاههای مطرح دیگر را دارد.

نناد بیلیتسا، فصل گذشته در بوندسلیگا قرارداد ۵ میلیون یورویی با یونیون برلین داشت که البته با کاهش مالیات و کسر بخشی از مبلغ قرارداد به دلیل قطع همکاری قبل از پایان فصل، حداکثر دو و نیم میلیون یورو به دست آورد.

1359