بازیکن حریف یونیون برلین، شکلات هواداران را خورد و گل زد!

بازیکن حریف یونیون برلین، شکلات هواداران را خورد و گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تیم یونیون برلین در بوندسلیگا در اعتراض به تصمیم مدیران فوتبال آلمان در بازی این تیم و بوخوم به درون زمین سکه های شکلاتی پرتاب کردند اما ننیجه این کار به ضررشان بود!

به گزارش فوتبالی، فصل برای یونیون برلین کابوس وار پیش رفته است. آنها که در فصل گذشته به شکل عجیبی به مدعی قهرمانی تبدیل شده بودند،  در این فصل در شروع بوندسلیگا دو پیروزی داشتند. این تیم زیر نظر اورس فیشر به روند وحشتناک دوازده شکست متوالی رسید. فیشر اخراج شد و جای خود را به نناد بیلیچا مربی کروات داد. 

یونیون هفته گذشته مقابل بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه سه بر یک برنده شد و در مقابل رئال مادرید با وجود نمایشی خوب، با نتیجه سه بر دو شکست خورد. یونیون روز شنبه با نتیجه سه بر صفر مقابل بوخوم شکست خورد تا همچنان خطر سقوط به بوندسلیگای 2 را حس کند. 

در دقیقه دوازدهم بازی یونیون و بوخوم، هواداران تیم برلینی  به نشانه اعتراض، توپ های تنیس و سکه های شکلاتی را به درون زمین پرتاب کردند تا به برنامه های اقتصادی اعلام شده از جانب فدراسیون برای باشگاهشان شکایت کنند. 

در این لحظات تاکوما آسانو مهاجم بوخوم در اقدامی جالب یکی از این سکه های شکلاتی را برداشت و آن را خورد.  ملی پوش ژاپنی کمی بعد از آن گلزنی کرد. آسانو که تجربه گلزنی مقابل آلمان در جام جهانی 2022 را دارد و در دوره ای کوتاه در آرسنال بازی کرده، در پایان بازی گفت:" شکلات را دیدم و آن را خوردم. آن شکلات به من انرژی داد و تصمیم خوبی بود!"

4125