برد خفیف خانگی بایرن‌مونیخ مقابل یونیون برلین

برد خفیف خانگی بایرن‌مونیخ مقابل یونیون برلین

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار معوقه هفته ۱۳ رقابت های بوندسلیگا آلمان با برتری خانگی بایرن‌مونیخ مقابل یونیون براین پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرن مونیخ در دیدار معوقه از هفته ۱۳ بوندس‌لیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف تیم یونیون برلین رفت و در عین یک دیدار سخت حریف را با  نتیجه ۱-۰ شکست داد. در نیمه اول این دیدار و با وجود تلاش های تیم میزبان برای جبران شکست هفته قبل مقابل وردربرمن در نهایت علی رغم موقعیت های دو تیم بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم بایرن‌ مونیخ برای برد در بازی خانگی تلاش کرد و شاگردان توماس توخل خیلی زود و تنها یک دقیقه پس از شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ به گل رسیدند و روی ضربه رافائل گریرو بازیکن سابق دورتموند گل اول تیم  بایرن مونیخ به ثمر رسید تا باواریایی ها از حریف خود پیش افتاده باشند.در ادامه بایرن مونیخ در دقیقه ۵۶ توسط هری کین به گل دوم هم رسید که این گل توسط داور بازی مردود اعلام شد. علی رغم تلاش تیم میزبان برای گل های بیشتر در نهایت این بازی با حساب بازی ۱-۰ به سود بایرن مونیخ به پایان رسید و یک برد خفیف در کارنامه توماس توخل و تیمش ثبت شد.

با این برد بایرن مونیخ با کسب ۴۴ امتیاز پایین تر از بایرلورکوزن در رده دوم جدول بوندسلیگا باقی ماند و یونیون برلین هم با ۱۴ امتیاز در رده ۱۵ جدول رده بندی بوندس لیگا آلمان جای گرفت.

۱۰۰۹