درخواست فلیک از مدیران بارسلونا

درخواست فلیک از مدیران بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا از مدیران این باشگاه خواست بازیکنانی را به خدمت بگیرند که بتوانند تفاوت ها را رقم بزنند.

به گزارش فوتبالی، در چند روز اخیر بارسلونا به بازیکنانی همچون دنی اولمو و نیکو ویلیامز لینک شده و همچنین گفته می شود کاتالان ها حاضرند بند فسخ 58 میلیون یورویی نیکو ویلیامز را فعال کنند و این ستاره 21 ساله را از اتلتیک بیلبائو به خدمت بگیرند. حالا فلیک در مصاحبه ای اذعان کرده به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند بارسا را برنده بازی کنند.

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بایرن مونیخ در مصاحبه ای با وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت: "ما باید بازیکنانی را بیاوریم که می توانند ما را برنده بازی کنند، اما همچنین بازیکنان جوان زیادی داریم که باید به آن ها کمک کنیم تا پیشرفت کنند. من از روز اول، عشق و تعصب بازیکنان، هواداران و مدیران را به بارسا درک کردم. آن ها حاضرند تا هرکاری برای بارسا انجام دهند. ما هم می خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا این باشگاه را به جایگاه خود برگردانیم. هرکاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد."

بارسا قرار است برای اردوی پیش فصل خود به کشور آمریکا سفر کند و در آن جا چند دیدار تدارکاتی با تیم های منچسترسیتی، رئال مادرید و میلان انجام دهد. 

4416