هانسی فلیک از ستاره جوان خط هافبک تیمش چه انتظاری دارد؟

هانسی فلیک از ستاره جوان خط هافبک تیمش چه انتظاری دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- پدری گونزالس، هافبک جوان بارسلونا در آخرین مصاحبه خود دلیل پیشرفت بارسا زیر نظر هانسی فلیک را توضیح داد و از شرایط خودش تحت نظر این سرمربی آلمانی گفت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فصل گذشته نتایج چندان خوبی به دست نیاورد. این تیم در رقابت‌های داخلی توفیقی به دست نیاورد و در هر سه رقابت داخلی جام‌ها را از دست داد. در لیگ قهرمانان اروپا هم بهتر از فصول گذشته عمل کرد و تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت اما در شرایطی که همه چیز برای صعود به نیمه نهایی فراهم بود، در مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد تا حکم برکناری ژاوی هرناندز امضا شود.

حالا با ورود هانسی فلیک بازیکنان بارسلونا روحیه تازه‌ای برای بازی کردن گرفته‌اند. بازیکنانی همچون پدری، رافینیا و رابرت لواندوفسکی نسبت به فصل گذشته پیشرفت قابل توجهی داشتند و تبدیل به بازیکنانی موثر برای تیمشان شدند. حالا پدری که نقش بازی‌سازی اصلی را در تیم فلیک بازی می‌کند، در خصوص شرایط بارسا و خودش زیر نظر سرمربی آلمانی صحبت کرد.

این هافبک جوان در همین رابطه گفت: "در زمان ژاوی زیر فشار انتقادات بودیم، اما حالا همه چیز آرام است. فلیک در مطبوعات آرامش دارد. او علی‌رغم دوستی با بازیکنان، یک مربی جدی هم هست. به نظر می‌رسد که او یک ربات است، اما فلیک قلب مهربانی دارد و سعی دارد به بازیکنان نزدیک شود. من زیر نظر او عقب‌تر بازی می‌کنم و این پست را دوست دارم. من دائما با تو در ارتباط هستم و فلیک از من می‌خواهد توپ را به جلو ببرم و روی گل‌ها تاثیرگذار باشم."

1428