آینده کاپیتان رئال مادرید مشخص شد

آینده کاپیتان رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال کاپیتان دوم رئال مادرید اعلام کرد که باشگاه اسپانیایی، آخرین تیم او در قاره اروپا خواهد بود و پس از آن، می خواهد در خاورمیانه یا آمریکا به فوتبالش ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، در سن 32 سالگی، کارواخال هنوز یک مهره کلیدی برای رئال مادرید به شمار می رود. مدافع باتجربه در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته در ومبلی، موفق شد برابر بروسیا دورتموند گلزنی کند تا رئال مادرید برای پانزدهمین بار قهرمان چمپیونز لیگ شود. همچنین کارواخال در ماه جولای با اسپانیا قهرمان یورو 2024 شد تا جامی به ویترین پرافتخار خود اضافه کند. 

به نقل از سایت گل، قرارداد کارواخال با رئال مادرید تا تابستان آینده اعتبار دارد و هنوز حرفی از تمدید قرارداد زده نشده. او به اتلتیک گفت: "وقتی تصمیم بگیرم که دیگر در رئال مادرید نباشم، قرار نیست برای تیم دیگری در اروپا بازی کنم. در واقع، من 3 گزینه قطر، عربستان سعودی و آمریکا روی میز دارم و در آینده به یکی از این 3 کشور می روم. تا تابستان سال آینده قرارداد دارم و فعلاً به بازنشستگی فکر نمی کنم. با خانواده ام کمی صحبت کرده ام، اما حالا می خواهم از هر بازی لذت ببرم. رابطه من با باشگاه بسیار خاص است. اگر هر دو طرف بخواهند ادامه دهند، من هم قراردادم را تمدید می کنم."

4416