وارث شماره پیراهن نویر در تیم ملی آلمان مشخص شد (عکس)

وارث شماره پیراهن نویر در تیم ملی آلمان مشخص شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ تصمیم گرفت که پس از پایان رقابت های یورو 2024 از تیم ملی آلمان خداحافظی کند و دیگر به کارش در جمع ژرمن ها خاتمه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، با رفتن مانوئل نویر، حالا دیگر مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا تبدیل به دروازه بان اول تیم ملی آلمان می شود. شماره پیراهن مانوئل نویر که شماره یک تیم ملی آلمان بوده است، حالا به مارک آندره تراشتگن رسیده است و دروازه بان بارسلونا از این به بعد پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان را بر تن می کند.

علاوه بر مانوئل نویر، دروازه بان های بزرگ و سرشناسی مثل اولیور کان، تونی شوماخر و سپ مایر دیگر بازیکنانی بوده اند که پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان را پوشیده اند و حالا این شماره پیراهن به مارک آندره تراشتگن رسیده است.

لیست بازیکنان تیم ملی آلمان و شماره پیراهن های آن ها برای دو بازی ابتدایی در رقابت های لیگ ملت های اروپا منتشر شده است و از آن جا می توان فهمید که شماره یک به تراشتگن رسیده است.

تیم ملی آلمان در اولین بازی خود در لیگ ملت های اروپا شنبه 17 شهریور ماه به مصاف مجارستان می رود و در دومین بازی خود سه شنبه 20 شهریور ماه با تیم ملی هلند روبرو خواهد شد.

1471