خط و نشان دروازه‌بان بارسلونا برای مانوئل نویر

خط و نشان دروازه‌بان بارسلونا برای مانوئل نویر

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن سنگربان آلمانی بارسلونا اعلام کرد که حتی در صورت بازگشت مانوئل نویر به فوتبال، او باید دروازه‌بان شماره یک تیم ملی آلمان باشد.

به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر پس از جام جهانی 2022 در یک حادثه اسکی، دچار مصدومیت شدیدی شد و 9 ماه از میادین فوتبال به دور بود. او هفته پیش به تمرینات بایرن مونیخ بازگشت. حالا در این مدت، ترشتگن دروازه بان شماره یک مانشافت بوده، اما با بازگشت مانوئل نویر، جایگاه او به خطر افتاده است. 

مارک آندره ترشتگن در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من شماره یک تیم ملی آلمان هستم! هرکاری می کنم تا این جایگاه را حفظ کنم. بعد از مصدومیت های جدی که بر سر نویر آمد، مهم ترین نکته این است که او به تمرینات بازگردد. من نمی توانم روی تصمیمات مربی اثر بگذارم، اما نمی خواهم جایگاهم را از دست بدهم و انرژی ام را صرف کارهای بیهوده کنم. نمی توانم به سرمربی بگویم که چه کار کند. تمرکز من روی دو بازی بعدی تیم ملی است. در سال 2017، مانوئل نویر دروازه بان شماره یک بود. من هم توانایی هایم را ثابت کردم و امیدوار بودم که بتوانم گلر تیم ملی شوم. این اتفاق نیفتاد و تصمیم سرمربی چیز دیگری بود. اما حالا شرایط فرق کرده است."

4416