مانوئل نویر: کمی برای ترشتگن ناراحت شدم

مانوئل نویر: کمی برای ترشتگن ناراحت شدم

خبرگزاری فوتبالی - مانوئل نویر پس از پیروزی 2 - 8 بایرن مونیخ برابر بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مدعی شد که برای مارک آندره ترشتگن، هموطنش، احساس ناراحتی دارد. 

به گزارش فوتبالی، ترشتگن نتوانست شب گذشته برابر درخشش ستاره‌های بایرن مونیخ ایستادگی کند تا این تیم آلمانی با پیروزی در این دیدار خودش را به عنوان تنها مدعی اصلی قهرمانی جا بزند. نویر در آن سوی میدان مشکل خاصی نداشت اما تاکید دارد که نتیجه بازی جمعه شب تاثیری روی تیم ملی نخواهد داشت. این دو دروازه بان بر سر پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان با هم رقابت دارند و در اکثر مواقع این نویر بوده که برنده این رقابت شده است. او درباره اتفاقات بازی برابر بارسلونا به اسکای گفت: " من کمی برای مارک ناراحت هستم. می‌دانم که چنین اتفاقاتی برای یک دروازه بان آسان نیست. اما ما در حال بازی در لیگ قهرمانان هستیم و این هیچ ربطی به شرایطی که در تیم ملی در کنار هم داریم، ندارد. " 

این دو بازیکن سپتامبر سال گذشته ( شهریور ) درگیری لفظی در فضای مجازی و رسانه داشتند چرا که ترشتگن ناراحتی خود از عدم حضورش در دروازه تیم ملی آلمان به عنوان دروازه بان شماره یک را ابراز کرده بود. 

1811