پیش‌‌بینی مجری انگلیسی از برنده توپ طلا

پیش‌‌بینی مجری انگلیسی از برنده توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - گری لینه کر مجری معروف انگلیسی و ستاره سابق بارسلونا، شایسته ترین بازیکن برای کسب جایزه توپ طلا 2024 را معرفی و همچنین ادعا کرد لامین یامال ستاره جوان بارسلونا، آینده بسیار درخشانی دارد.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال از نظر فرانس فوتبال در لیست 30 نامزد نهایی توپ طلا قرار گرفت. اگرچه او جزو مدعیان اصلی این جایزه نیست، اما انتظار می رود که آینده بسیار درخشانی در پیش رو داشته باشد. در حال حاضر، وینیسیوس به خاطر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا در صدر جدول نامزدهای توپ طلا قرار دارد. 

به نقل از سایت گل، اما گری لینه کر ستاره سابق تیم ملی انگلیس و بارسلونا معتقد است این جایزه باید به رودری ستاره منچسترسیتی برسد. او در این باره گفت: "فکر می کنم رودری شایسته بردن توپ طلا باشد. واضحاً، آن ها نتوانستند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند، اما آن ها قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند و سپس رودری با اسپانیا قهرمان یورو 2024 شد و می توانستید ببینید که او رهبر این تیم است."

"جایزه بهترین بازیکن جوان سال؟ فکر می کنم این جایزه به لامین یامال برسد. او می تواند تا 5 سال آینده این جایزه را ببرد.استعداد او شگفت انگیز است."

4416