هایجک جدید سپاهان از استقلال؛ گودرزی به اصفهان می‌رود

هایجک جدید سپاهان از استقلال؛ گودرزی به اصفهان می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جوان شمس آذر با باشگاه سپاهان به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، حسین گودرزی یکی از بازیکنان شمس آذر بود که در پنجره زمستانی فصل گذشته به استقلال لینک شد اما عدم توافق دو باشگاه باعث شد که او کماکان در قزوین به فوتبالش ادامه دهد.

با پایان فصل سپاهان هم به جمع مشتریان گودرزی اضافه شد تا کار استقلال برای جذب این مدافع جوان سخت‌تر شود و آنها سایر سراغ گزینه‌هایشان بروند.

 استقلال علاوه بر حسین گودرزی، علی آزادمنش دیگر بازیکن شمس آذر را هم می خواست که باشگاه شمس آذر در واکنش به این درخواست، خواستار معاوضه سامان تورانیان و محمدرضا خالدآبادی با حسین گودرزی و علی آزادمنش شده بود که با مخالفت باشگاه استقلال، این انتقال منتفی شد.

در طرف دیگر سپاهان هم مذاکراتی با شمس آذر برای جذب حسین گودرزی داشت که پیشنهاد اولیه مدیران سپاهان مورد موافقت یشمی‌پوشان قرار نگرفت. حالا درحالی که به نظر می‌رسید انتقال گودرزی به سپاهان هم منتفی شده اما طبق شنیده‌های فوتبالی، مدیران سپاهان علاوه بر توافق با این بازیکن، با باشگاه شمس آذر هم برای پرداخت رضایتنامه هم به توافق رسیده‌اند تا گودرزی با قراردادی سه‌ساله راهی اصفهان شود. البته تا این لحظه چیزی رسمی و نهایی نشده و قرار است در جلسه‌ امشب مسئولان باشگاه شمس آذر تصمیم نهایی خود را در خصوص انتقال گودرزی اعلام کنند.

2636