ایگور پوستونسکی؛ جدیدترین خرید تراکتور به روایت آمار

ایگور پوستونسکی؛ جدیدترین خرید تراکتور به روایت آمار

پایگاه خبری فوتبالی- ایگور پوستونسکی، هافبک کروات تراکتور امروز جهت انجام تست‌های پزشکی و امضای قرارداد وارد تبریز شد.  

به گزارش فوتبالی، بهترین عملکرد در فصل نقل و انتقالاتی تا به این جای کار را باید بی‌شک برای تراکتور تبریز بدانیم. مدیران این تیم که از ماه‌ها قبل به دنبال تقویت تیم برای لیگ بیست و چهارم بودند پس از سکوت چند روزه از زمان شروع فصل نقل و انتقالاتی، حالا از چند خرید ستاره خود رونمایی کرده‌اند و این روند به نظر تا چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت. یکی از سورپرایزهای زنوزی اما، معرفی بازیکن جدیدشان بود. 

ایگور پوستونسکی، هافبک دفاعی 29 ساله و اهل کشور کرواسی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی همچون واراژدین، زاگورچ، اینتر زاپرشیچ و اچ ان کی گوریستا در کرواسی را در کارنامه خود دارد امروز ظهر برای انجام توافقات نهایی و تست پزشکی و نهایتا برای امضای قرارداد وارد تبریز شد. 

طبق نمرات سوفا اسکور، این بازیکن در فصل گذشته در جایگاه هشتمین بازیکن برتر لیگ کرواسی قرار گرفت و عنوان پنجمین هافبک برتر این لیگ را از آن خودش کرد. با این که پست تخصصی او هافبک دفاعی است اما، در فصل گذشته و با پیراهن تیم واراژدین کرواسی، در 33 بازی موفق  به ثبت 8 گل و 1 پاس گل شد تا بر اساس آمار، هر 312 دقیقه، روی یک گل تیمش اثر مستقیم داشته باشد. پوستونسکی اما هرگز سابقه بازی در تیم بزرگسالان کرواسی را در طول زندگی فوتبالی خود ندارد و فقط دو بار، آن هم در سال 2010، در تیم ملی زیر پانزده ساله‌های کرواسی به میدان رفته است.  

او همچنین بر اساس آخرین به روز رسانی سایت ترنسفر مارکت، با ارزش 600 هزار یورویی هشتمین بازیکن ارزشمند تراکتور و سی و سومین بازیکن ارزشمند لیگ برتر خلیج فارس خواهد بود.

7899