چهره غیرمنتظره ترکیب تراکتور؛ درخشش کاپیتان سابق واراژدین!

چهره غیرمنتظره ترکیب تراکتور؛ درخشش کاپیتان سابق واراژدین!

پایگاه خبری فوتبالی - ایگور پوستونسکی عملکرد خوب و غیرمنتظره‌ای در ترکیب تراکتور داشت.

به گزارش فوتبالی، با جدایی صفا هادی عراقی، تراکتور باز هم دنبال خرید یک بازیکن خارجی در پست هافبک دفاعی رفت و این‌بار دراگان اسکوچیچ، یک هافبک هموطن خود از لیگ کشور کرواسی را به مدیران این تیم پیشنهاد داد.

ایگور پوستونسکی هافبک ۲۹ ساله کروات که کاپیتان تیم سابقش واراژدین کرواسی بود. بازیکنی که اگر چه تعریف و تمجید از وی زیاد بود ولی به نظر نمی‌رسید ایگور بتواند خیلی سریع خود را در ترکیب تیم جدیدش جا بیندازد.

پوستونسکی دیروز در ترکیب ابتدایی اسکوچیچ قرار داشت و نقش خود را به نحو احسن انجام داد. بازیکنی که علاوه بر انجام کارهای دفاعی، نشان داد در بازی رو به جلو هم حرفی برای گفتن دارد و حتی در گل های تراکتور هم ردپای وی کاملاً مشهود است.

نکته دیگر درباره هافبک کروات تراکتور اینکه وی تبحر خاصی در ارسال پاسهای کوتاه و دقیق دارد و بازیکنی است که می‌تواند نبض بازی را در دست بگیرد. موضوعی که با حضور ایگور و ریکاردو آلوز می‌تواند عامل خوشبختی دراگان اسکوچیچ در طول فصل شود.

باید منتظر عملکرد پوستونسکی در بازی بزرگ هفته بعد مقابل پرسپولیس ماند و دید وی در دومین دیدارش برای تی‌تی‌ها چگونه عمل خواهد کرد.

1997