هافبک کروات اسکوچیچ دل همه را در تبریز برده است!

هافبک کروات اسکوچیچ دل همه را در تبریز برده است!

پایگاه خبری فوتبالی - خرید جدید تراکتور خیلی زود محبوبیت بالایی در تبریز کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی، ایگور پوستونسکی اولین خرید خارجی دراگان اسکوچیچ برای تراکتور بود. هافبک دفاعی کرواتی که کاپیتان تیم فصل گذشته خود یعنی واراژدین کرواسی بود و با نظر مستقیم سرمربی اسبق تیم ملی، خریداری شد.

پوستونسکی ۲۹ ساله که فصل گذشته از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم خود بود، خیلی زود در تبریز محبوبیت عجیب و زیادی کسب کرده است. در واقع پرشورها بازی ایگور در مقابل مس رفسنجان و پرسپولیس را ‌پسندیده‌اند و در شرایطی که پوستونسکی هنوز همانند ریکاردو آلوز با جو تبریز آشنایی کاملی پیدا نکرده و ارتباط چندانی هم با سکوها نگرفته اما محبوبیت بالایی بین تی‌تی‌ها به دست آورده است.

جالب اینکه محمد ابراهیمی، پیشکسوت محبوب تراکتوری‌ها هم در صفحه شخصی خود، سطح بازی هافبک کروات را باکلاس توصیف کرد تا چشم اف چهارده پرشورها هم ایگور پوستونسکی را گرفته باشد.

البته ایگور در تراکتور یک رقیب جدی به نام پویا پورعلی را هم دارد و به نظر می‌رسد پاشنه آشیل فصل گذشته تی‌تی‌ها با جدایی صفا هادی و حضور پوستونسکی و پورعلی به خوبی برطرف شده و باید دید در ادامه عملکرد این بازیکن که راه محبوبیت بین تی‌تی‌های سخت‌گیر را یک شبه طی کرده، چگونه خواهد بود.

1997