خط هافبک خارجی تراکتور برابر فولاد؛ پراشتباه!

خط هافبک خارجی تراکتور برابر فولاد؛ پراشتباه!

پایگاه خبری فوتبالی - دو هافبک خارجی تراکتور در بازی با فولاد روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در روزی که گل اول بازی را برابر فولاد به ثمر رساند و می‌توانست در صورت پیروزی، با صدرنشینی به استقبال فیفادی برود، با کامبک تیم حریف مواجه شد و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا به رتبه پنجم جدول سقوط کند.

اما در این شکست تلخ برای تی‌تی‌ها، بازیکنان اسم و رسم‌دار این تیم هم شب خوبی را پشت سر نگذاشتند و دورتر از انتظار ظاهر شدند که در این بین باید به عدم آمادگی و اشتباهات دو بازیکن خارجی سرشناس پرشورها هم اشاره کرد.

در حالی که همچون همه بازی های قبلی ریکاردو آلوز و ایگور پوستونسکی خط هافبک تراکتور را تشکیل داده بودند، هافبک کروات توانست پاس گل اول تیمش را ارسال کند تا نوید روز درخشانی را داده باشد اما در ادامه ورق برگشت.

پوستونسکی ابتدا روی یک اعتراض بی‌مورد کارت زرد اول را از داور مسابقه گرفت و در ادامه با انجام خطا روی احسان پهلوان دومین کارت زرد و در نهایت کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید تا با اخراج خود کار تیمش را بسیار سخت کند؛ اخراجی که با گل اول فولاد به تراکتور همراه شد.

پوستونسکی به کنار، ستاره محبوب تراکتور هم در این مسابقه کاری از پیش نبرد. آلوز که در طول هفت بازی لیگ برتری فقط یک بار موفق به ارسال پاس گل شده، در بازی دیروز هم کاری از پیش نبرد و حتی در یک صحنه با پاس رو به عقب اشتباه خود بازیکن حریف را در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار داد و ریکی خوش شانس بود که بیرو این موقعیت صد در صدی را مهار کرد.

باید دید در بازی بعدی لیگ برتری تراکتور که برابر گل گهر در سیرجان خواهد بود، باتوجه به اخراج ایگور پسوتونسکی، سرمربی تراکتور کدام بازیکن را زوج آلوز در خط میانی تیمش خواهد کرد.

1997