مصدومیت دو خارجی جدید تراکتور؛ دوقلو و همسترینگ!

مصدومیت دو خارجی جدید تراکتور؛ دوقلو و همسترینگ!

پایگاه خبری فوتبالی - مصدویت دو بازیکن خارجی جدید تراکتور از ناحیه دوقلو پا و همسترینگ است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور از بین خارجی های فصل گذشته خود فقط ریکاردو آلوز را حفظ کرده و برای فصل آتی هم تا بدینجا با مهند علی عراقی و ایگور پوستونسکی کروات به توافق رسیده ولی نکته جالب اینکه با وجود خبر ورود این دو خارجی به تبریز توسط رسانه رسمی تی‌تی‌ها، هنوز از این دو بازیکن رونمایی رسمی انجام نشده است.

همین عدم رونمایی با خبر مصدومیت بازیکنان خارجی هم همراه بوده تا پرشورها بابت این دو بازیکن جدید نگران شوند. بازیکنانی که در بازی دوستانه دیروز تراکتور هم پا به توپ نشدند؛ پوستونسکی از روی سکوها به تماشای بازی تیم جدید خود نشست ولی مهند علی حتی در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا نکرد.

در رابطه با پوستونسکی گفته می‌شد این بازین از ناحیه دوقلو پا مصدومیت جزئی دارد و احتمالاً از تمرین فردا به تیم اضافه شود ولی گویا مصدومیت علی از ناحیه همسترینگ نیاز به زمانی در حدود یک الی دو هفته استراحت دارد که در این صورت مهاجم عراقی، پیش فصل تراکتور را از دست خواهد داد که قطعاً این موضوع در آمادگی وی برای آغاز فصل از اواخر مرداد ماه تاثیر خود را خواهد گذاشت.

باید منتظر ماند و دید بالاخره باشگاه تراکتور چه زمانی اطلاع رسانی رسمی در خصوص این دو بازیکن و علی الخصوص مهند علی خواهد داشت.

1997