امیدواری در تراکتور؛ خیالتان از هافبک دفاعی راحت!

امیدواری در تراکتور؛ خیالتان از هافبک دفاعی راحت!

پایگاه خبری فوتبالی - خرید خارجی تراکتور عملکرد رضایت‌بخشی در اردوی پیش‌فصل این تیم داشته است.

به گزارش فوتبالی، ایگور پوستونسکی هافبک دفاعی ۲۹ ساله اهل کرواسی است که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ جذب تراکتور شد. بازیکنی که فصل گذشته کاپیتان تیم واراژدین کرواسی بود و هشت گل با پیراهن این تیم به ثمر رسانده بود.

ایگور با پرداخت پول رضایتنامه از تیم خود جدا شد تا واراژدین متن جدایی وی را با کلماتی احساسی کار کند. پوستونسکی از این بابت شبیه به ریکاردو آلوز هم هست چرا که ستاره پرتغالی هم دو فصل پیش و هنگام پیوستن به جمع تی‌تی‌ها، کاپیتان تیم سابقش غیرت قزاقستان محسوب می‌شد.

اما خبرها از اردوی تراکتور حاکی از کیفیت بالای این بازیکن کروات است. اینکه پوستونسکی نشان داده بازیکنی توانمند در خط هافبک تراکتور و مقابل مدافعین این تیم است تا یکی از پاشنه آشیل‌های ترکیب تراکتور با حضور این بازیکن و جدایی صفا هادی پراشتباه برطرف شده باشد.

جالب اینکه هم‌پستی ایگور هم بازیکنی است که این فصل جذب تراکتور شده و گویا پویا پورعلی هم آمادگی خوبی در تمرینات نشان داده و حتی در بازی دوستانه آخر تراکتور در ترکیه گلزنی هم کرده بود تا خیال اسکوچیچ با در اختیار داشتن این دو هافبک دفاعی آماده، برای فصل آتی آسوده باشد.

1997