تهدید اروپایی برای همه هافبک‌های تراکتور! (عکس)

تهدید اروپایی برای همه هافبک‌های تراکتور! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ایگور پوستونسکی سابقه بازی در تمامی پست های خط هافبک را دارد.

به گزارش فوتبالی، ایگور پوستونسکی جدیدترین خارجی تراکتوری هاست. هافبک اهل کشور کرواسی که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ جذب شد تا جانشین صفا هادی عراقی در این تیم باشد. پستی که تی‌تی‌ها مدتی هست در آن مشکل دارند و امیدوارند با حضور کاپیتان سابق واراژدین کرواسی این نقیصه خود را برطرف کنند.

با اینکه پست اصلی پوستونسکی، هافبک تدافعی است و او ۷۶ بازی در طول دوران فوتبالی خود را در این پست بازی کرده و ۹ گل هم به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده اما جالب است بدانید که هموطن اسکوچیچ بازیکنی است که توانایی بازی در تمامی پست های خط هافبک را داراست.

پوستونسکی ۴۳ بازی هم در پست هافبک تهاجمی انجام داده و در این پست آمار مناسب ۵ گل و ۴ پاس گل را ثبت کرده است. ایگور ۲۲ بازی هم در پست هافبک مرکزی به میدان رفته تا مشخص شود این بازیکن در خط میانی یک بازیکن همه فن حریف است.

بنابراین در صورت حل مشکل پویا پورعلی که پست وی هافبک دفاعی است، باید ایگور پوستونسکی را یک تهدید جدی برای تمامی بازیکنان خط هافبک تراکتور دانست. بازیکنی که عملکردش مورد رضایت اسکوچیچ هم بوده و شاید فقط ریکاردو آلوز باشد که جایگاهش با حضور این بازیکن خارجی تهدید نشود و بقیه بازیکنان همگی باید در فضای رقابتی قرار بگیرند.

1997