خبر خوش دستیار گاریدو؛ سلام پرسپولیس به آقای گل سابقش

خبر خوش دستیار گاریدو؛ سلام پرسپولیس به آقای گل سابقش

پایگاه خبری فوتبالی- دستیار گاریدو دقایقی پیش با انتشار تصویر  علی علیپور، به مهاجم سرخ‌ها بابت بازگشت خوشامد گفته است تا نشان دهد این انتقال نهایی شده است.

به گزارش فوتبالی، بالاخره نوبت به هواداران پرسپولیس هم رسید تا یک خبر خوب بشنوند. علی علیپور به تیم سابقش بازگشت. بازگشت علیپور از دو جهت برای هواداران پرسپولیس مهم بود. دلیل اول آن این بود که این روزها اخبار زیادی از مذاکرات استقلال و سپاهان با این مهاجم شنیده می‌شد. حضور رامین رضاییان در استقلال، احتمال رفتن هر بازیکنی برای این تیم را به وجود آورده بود. 

اگر علیپور هم به استقلال می‌رفت قطعا شرایط و جو هواداری در پرسپولیس به سمتی پیش می‌رفت که غیرقابل کنترل بود. این اتفاق نیفتاد تا هواداران پرسپولیس بعد از مدت‌ها خیالشان راحت باشد که فصل را با یک خط حمله قوی آغاز خواهند کرد.

تیمی که همیشه از کمبود مهاجم رنج می‌برده حالا با علی علیپور و مهدی عبدی و عیسی آل‌ کثیر در کنار بازیکنان دیگری مانند اورونوف دغدغه هجومی نخواهد داشت. 

علی علیپور سابقه آقای گلی در پرسپولیس را در کارنامه دارد و در بین هواداران این تیم به واسطه گلزنی‌هایش به استقلال و دربی، بازیکن نسبتا محبوبی محسوب می‌شود. ضمن اینکه گل او در جدال با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هم می‌توان به عنوان یکی  تاریخی‌ترین گل‌های برترین مهاجم پرسپولیس عنوان کرد.

به همین دلیل است که فصل نه چندان درخشان او با پیراهن ژیل ویسنته خیلی هواداران قرمزها را نگران نخواهد کرد. آنها می‌دانند علیپور مهاجم خوبی است که با بازگشت به تیم سابقش می‌تواند اتفاقات خوبی در خط حمله پرسپولیس رقم بزند. 

هواداران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدوارند که بعد از بازگشت علیپور و قطعی شدن خرید المعلود خبرهای بهتری هم به خصوص درون دروازه در راه باشد.

4326